HEAT – chůzí ke zdraví i kráse | ZONE4YOU
733 735 373 info@zone4you.cz

HEAT – chůzí ke zdraví i kráse

 

Chcete se sebou něco dělat a cítit se dobře? Zlepšit vaši fyzickou kondici, posílit svalstvo celého těla, uvolnit se, zlepšit si náladu? Pak vyrazte na HEAT. Co se za tajemným označením vlastně skrývá?

 

Nejpřirozenější pohyb člověka

Označení HEAT vzniklo ze slov High Energy Aerobic Training, což by se volně dalo přeložit jako aerobní cvičení s vysokým energetickým výdejem. Vychází z toho nejpřirozenějšího a nejobyčejnějšího pohybu člověka – chůze. Hodí se tedy pro každého, bez rozdílu věku, pohlaví či kondice. Cvičení šetří klouby i páteř, takže se do něj mohou pustit i lidé s nadváhou. Že se při něm nedá zpotit? Tak to se pořádně mýlíte. Ačkoli se to zdá jednoduché, nesmíte zapomínat, že celé vaše tělo je v pohybu. Je tedy maximálně účinné, když se nebudete šetřit, za hodinu můžete spálit okolo 500 kcal.

 

Chůze na speciálním pásu

Chůze probíhá na speciálním mechanickém pásu maxerrunner, který poháníte vlastní silou, rychlost si tedy řídíte sami. A právě v tom tkví zásadní rozdíl mezi běžeckými trenažéry, u kterých se rychlost a sklon přidává elektronicky. Pás se dá různě naklánět, sklon je možné nastavit až na 40°, takže dokonale simuluje i chůzi v horském terénu. A to vše za doprovodu hudby a pod dohledem instruktora, který se stává jakýmsi vaším průvodcem na cestě k vysněnému cíli.

 

Žádná složitá choreografie

Než lekce začne, je třeba si pás správně nastavit – to je totiž zásadní pro průběh celého cvičení. Pokud jste na hodině poprvé a nevíte si s tím rady, nestyďte se o pomoc požádat instruktora. Jakmile máte hotovo, můžete se do cvičení pustit. Na začátku nesmí chybět asi pětiminutové zahřátí, které prohřeje vaše svaly. Pak následují cviky ze základních a dalších technik, které se různě kombinují. Nemusíte se však bát, žádná náročná choreografie jako třeba při aerobiku vás rozhodně nečeká. Na závěr dochází ke zklidnění svalů a poklesu intenzity.

 

Pro zdraví i postavu

Na lekci vyrazte ideálně dvakrát až třikrát týdně, jen při takové frekvenci totiž na sobě budete pozorovat výsledky. Zvýší se vaše výkonnost, vybudujete si fyzickou kondici, shodíte nějaký ten nadbytečný kilogram, zlepšíte si náladu. S sebou vezměte běžecké boty s čistou podrážkou, funkční triko s krátkým rukávem a kraťasy. Chcete-li, aby byl efekt co největší, pak ho nezapomeňte doplňovat jiným typem pohybu. Tak udělejte něco pro zdraví i postavu. Dobrý pocit a vyplavené endorfiny budou tou nejsladší odměnou!