Kruhový trénink – fenomén v posilování | ZONE4YOU
733 735 373 info@zone4you.cz

Kruhový trénink – fenomén v posilování

 

Chcete zhubnout přebytečná kila a zároveň zformovat postavu a získat fyzickou kondici? Pak vyrazte na kruhový trénink. Střídání aerobních a anaerobních aktivit je tou nejvhodnější volbou – umožňuje totiž spalování tuků na jedné straně a posilování svalů na straně druhé.

 

Komplexní cvičení

Komplexní cvičení, které posiluje celé tělo, v sobě kombinuje aerobní a anaerobní aktivity. Skládá se z vybraných stanovišť zaměřených na různé svalové partie, mezi nimiž se přesouváte a putujete „v kruhu“, v tom spočívá systém kruhového tréninku. Opakování, střídání cviků na dolní, střední i horní část těla, žádné pauzy, ale od začátku až do konce cvičení naplno a posouvání vašich možností a limitů – přesně to je „kruháč“. Vyrazit na něj mohou všichni bez rozdílu kondice, věku nebo váhy, hodí se pro úplné začátečníky i pokročilé cvičence.

 

55 minut „makačky“

Lekce začíná rozehřátím, které rozproudí krev a připraví tělo na zátěž, pak dochází k mobilizaci kloubů a dynamickému strečinku, následují intenzivní posilovací bloky. 55 minutový trénink končí protažením zatěžovaných svalů a kloubních spojení. Abyste na sobě mohli pozorovat výsledky v podobě zvýšené fyzické kondice, nárůstu svalové hmoty, zpevnění postavy a redukce tuku, choďte pravidelně každý týden. Na cvičení toho moc nepotřebujete, postačí sportovní oblečení a obuv.

 

Pestrost, variabilita, zábava

Na hodině se cvičí s využitím známých i méně známých pomůcek – nakládacích činek, fitness decků, bosu, kotoučů, overballů, posilovacích gum, jednoručních činek, ale i s vlastní vahou těla. Z toho je tedy jasné, že kruhový trénink nabízí neuvěřitelnou pestrost a variabilitu, a právě v tom je jeho největší síla. Na každém stanovišti se zdržíte jen chvíli a cviky vás tak nemají šanci omrzet. Zábavnou formou procvičíte všechny svalové partie vašeho těla. Pozor je třeba dávat na správné provádění jednotlivých cviků, abyste si neuškodili a neosvojili si špatné pohybové návyky – to bedlivě sleduje instruktor, který vás má pod kontrolou, dodržovat nezapomínejte ani pitný režim. Tak, dejte si pořádně do těla a rozlučte se s tukem na problémových partiích. Nebudete-li se šetřit, úspěch máte zaručen!