Sálové lekce | ZONE4YOU

SÁLOVÉ LEKCE

AQUA FIT, AQUA DANCE & BALANCE

Vychází z rehabilitačních cviků a je šetrnější než cvičení na suchu, zároveň je však intenzivnější a dynamiku si určujete sami. Cvičení ve vodě přispívá k lepší fyzické kondici, vyrovnává svalové dysbalance a zvyšuje flexibilitu.

BODY BALANCE

Sekvence posilovacích, protahovacích a uvolňovacích cvičení v pomalém tempu s využitím balančních a posilovacích pomůcek (softball, overball, Body ball, BOSU, posilovací gumy). Cvičení je zaměřené na odstranění bolesti zad, protažení a posílení problematických svalů a svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů.

BOOT CAMP

Intenzivní tréninkový program je fyzickou ale také psychickou výzvou. Cvičí se nejčastěji kruhovou formou v rychlých, krátkých intervalech. Cvičení je mírnější formou tréninkových armádních programů.

BOSU CORE

Velmi oblíbený systém cvičení určený pro zpevnění svalů celého těla. Základem BOSU cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, kterou používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou. Název vznikl jako zkratka pro „both sides up“ tedy v překladu „obě strany nahoru“.

CROSS TRAINING

Tréninkový program, který se zaměřuje na rozvoj všech pohybových schopností. Jde o vysoce intenzivní a všestranný trénink, který využívá zejména funkčních pohybů. Základními pilíři cross trainingu jsou atletika, gymnastika a olympijské vzpírání.

DEEP WORK

Unikátní spojení intenzivního intervalového tréninku s klidným, mobilizačním a harmonizujícím cvičením, kondičních a spalovacích částí se cviky pilates a jógy, západního a východního přístupu k tréninku tělu a mysli, principů jing & jang.

F BOX

Skupinové, zábavné a energeticky vysoce účinné cvičení. NEJEDNÁ se v žádném případě o KONTAKTNÍ lekci! Naučíte se správnou techniku úderu se sparingem i bez něj, využívá se i boxovacího pytle.

FIT DANCE

Cardio taneční trénink, velmi vhodná aktivita pro spalování tuků. Pod vedením zkušených lektorů se naučíte základní prvky a kroky latino, hip hopu, rnb, ale také mnohé další.

FLOWIN

Tréninkový systém pocházející ze Švédska, který využívá váhu vašeho těla a plně dokáže nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů.

FUNKČNÍ TRÉNINK

Jedná se o trénink pohybů, ne svalů, vycházející z pohybů běžného života, které jsou specifické širokým rozsahem pohybu, resp. jeho komplexností, a propojením práce více svalových skupin najednou. Základním cvičebním prostředkem je vlastní tělo.

CROSS GYM

Na rozvoj všech pohybových schopností v čele se silou, vytrvalostí a flexibilitou. Lekce je zaměřená na kombinaci posilování a protahování celého těla pomocí nejen gymnastických cvičení. Lekce zahrnuje i přípravu na cross training.

HATHA JOGA

Lekce je tvořená ze tří hlavních částí: práce s dechem (pranajáma), nacvičování jednotlivých pozic (ásan) a relaxace. Hatha jóga má nejblíže k tradiční józe a průběh hodiny je v pomalejším tempu. Lekce je vhodná pro všechny, kteří touží po zklidnění, protažení a posílení těla a také se chtějí alespoň na chvíli oprostit od vnějších vlivů a být „sám se sebou“. Při dlouhodobějším praktikování se budete cítit tělesně i duševně lépe.

H.E.A.T. PROGRAM

H.E.A.T. neboli High Energy Aerobic Training je aerobní cvičení s vysokým energetickým výdejem. Představuje cvičení vycházející z přirozeného lidského pohybu – chůze. Využívá se speciálního běžícího pásu Maxerrunner® . Maxerrunner® je první a jedinečný mechanický běžící pás, který dokáže jednoduchým řízením plynule (což jiné pásy neumí) měnit sklon roviny až do imitace chůze a běhu v samotném horském terénu.

H.E.A.T. CIRCUIT

Kombinace H.E.A.T. a posilování celého těla s pomůckami, ale také s hmotností vlastního těla. Na lekci cvičíme ve třech oddělených cyklech, kdy se střídá chůze na pásu s posilováním mimo něj.

HIIT

Vysoko intenzivní intervalový trénink je účinný nástroj k podpoře růstu svalové hmoty, kardiovaskulárního systému a redukce váhy. Vychází ze střídání maximální a nízké intenzity cvičení.

HOT JOGA

HOT JOGA je speciální druh jógy, která se cvičí v horké místnosti se zvýšenou vlhkostí vzduchu. Kurzy hot jógy jsou o něco náročnější na provádění cviků než kurzy pro začátečníky, proto se hot jóga doporučuje spíše pro mírně a středně pokročilé. Lekce Hog jogy v ZONE4YOU probíhají v místnosti u bazénu, kde je teplota přibližně 32 °C a vyšší vlhkost vzduchu.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink je lekce zaměřená na posilování celého těla formou intervalového tréninku. Při lekci se pravidelně střídáte na jednotlivých stanovištích. Cvičení je vhodné pro zlepšení fyzické kondice, rozvoj motivace a vůle, i odreagování.

POWER YOGA

Power joga je cvičení založené na pravidelném opakování základních jógových pozic, které jsou dynamicky řazeny za sebou. Je zaměřena na vyrovnání svalové nerovnováhy, tvarování problémových partií, protažení svalů, uvolnění a relaxaci.

PILATES

Tento cvičební systém vede k posílení a protažení svalů celého těla. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo – svaly jako základ správného držení těla. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Cvičení obnovuje celkovou vitalitu.

PILATES JÓGA

Kombinace pilates, jógy a dechové terapie. Podporuje správné držení těla a pomáhá odbourávat bolesti zad. Zároveň je pilates jóga vhodná na posílení hluboko uložených svalů.

POWER CORE

Intenzivní a jednoduché sekvence cviků na podložce, využívající bosu, overball, tonning balls na zlepšení síly, zpevnění a zformování středu těla ve všech svalových vrstvách.

ROWING

Veslování na trenažérech je bezpečný pohyb, který nezatěžuje klouby a umožňuje vysoce účinné cvičení vhodné pro všechny věkové kategorie. Na lekcích se učíme správnou techniku a rozvíjíme svou kondici. Při veslování se zapojují svaly celého těla.

SM SYSTÉM

Jde o rehabilitační cvičení, které pomáhá odstraňovat bolesti zad, napravovat skoliózy páteře, výhřezy meziobratlové ploténky. Je to výborná prevence proti vzniku onemocnění páteře a celého pohybového aparátu. Na lekci se používá speciální lano a podložka.

SPINNING PROGRAM

Jde o energeticky účinné skupinové cvičení na stacionárních kolech, které spojuje hudbu, motivaci a představivost do jednoho celku s přesně dávkovaným tréninkem. Tento originální cyklistický program nabízí fyzické a psychické prvky sportovního tréninku lidem každého věku a úrovně zdatnosti.

STOTT PILATES

Moderní přístup k původní metodě pilates. Stott pilates klade důraz na techniku provedení jednotlivých cviků a bezpečnost a používá moderní pomůcky (bosu, roller, overbally…). Pocítíte zlepšení síly svalů středu těla a držení těla, zlepšení koordinace či odstranění bolestí v kloubech.

TABATA

Vysoko intenzivní intervalový trénink je účinný nástroj k podpoře růstu svalové hmoty, kardiovaskulárního systému a redukce váhy. Vychází ze střídání maximální a nízké intenzity cvičení.

TOTAL BODY training

Intenzivní posilovací lekce s využitím nejrůznějších pomůcek. Klade se důraz na celkové procvičení všech svalových partií.

VINYASA JOGA

Dynamické plynutí v pozicích v dechu udždžají. Bez spěchu, s naprostým vnořením se do průběhu pohybu se vytváří teplo a lehkost, které se stále rozvíjejí. Během praxe ásan se zpomaluje pohyb v závislosti na dýchání. Člověk zůstává v některých ásanách na vyšší počet dechů, nebo tvoří dynamické sestavy (ne rychlé), které se opakují.

ZDRAVÁ ZÁDA A PEVNÉ BŘICHO

Jedná se o zdravotní cvičení, které napomáhá odstranění svalových dysbalancí, zpevnění a protažení zádových a břišních svalů.

Lekce v angličtině:

Core Tabata – zlepšete svůj kardiovaskulární systém a zvyšte svoji vytrvalost.
4 Minute Fat Burn– intervalový cvičební program, který zpevňuje a formuje celou postavu. Využívá techniky kickboxu, atletiky a kalistheniky.
Sculpting – cvičení pro horní a spodní polovinu těla, zaměřené na problematické partie.
Six pack abs – speciální posilovací cvičení cílené na zpevnění a posílení středu těla.
Max pump – cvičení s nakládací činkou, spojující v sobě intenzivní spalování tuku, nárůst svalové hmoty a vytrvalostní posilování. Je vhodné pro každého.