Sálové lekce | ZONE4YOU
733 735 373 info@zone4you.cz

SÁLOVÉ LEKCE

AQUA FIT, AQUA DANCE & BALANCE
BODY BALANCE Zone4you
bodyforming
BOOT CAMP Zone4you
BOSU CORE Zone4you
core
CROSS TRAINING Zone4you
FIT DANCE Zone4you
FLOWIN Zone4you
FUNKČNÍ TRÉNINK Zone4you
hard train
hatha joga
H.E.A.T. PROGRAM
H.E.A.T. CIRCUIT
HIIT Brno Zone4you
KRUHOVÝ TRÉNINK
KRUHOVÝ TRÉNINK
POWER YOGA
PILATES
PILATES JÓGA
POWER CORE
POWER CORE
ROWING
SM SYSTÉM
SPINNING PROGRAM
step
STOTT PILATES
TABATA
TOTAL BODY training
VINYASA JOGA
ZDRAVÁ ZÁDA A PEVNÉ BŘICHO

AQUA FIT

Vychází z rehabilitačních cviků a je šetrnější než cvičení na suchu, zároveň je však intenzivnější a dynamiku si určujete sami. Cvičení ve vodě přispívá k lepší fyzické kondici, vyrovnává svalové dysbalance a zvyšuje flexibilitu. Nejprve se na lekci zahřejete a poté cvičíte s různými pomůckami např. s činkami a nadlehčovacími pásy. Nakonec je důležitý strečink a zahřátí před odchodem z bazénu. Cvičením ve vodě tvarujete postavu, spalujete kalorie a zbavujete se celulitidy. Vhodné chodit 2-3x týdně.  S sebou: sportovní plavky.

BALANTES

Jedná se o cvičební program prováděný na podložce technikou Pilates s využitím balanční pomůcky. Je vhodný jako prevence přetížení pohybového aparátu, napomáhá zdokonalit držení těla.

BODY BALANCE

Sekvence posilovacích, protahovacích a uvolňovacích cvičení v pomalém tempu s využitím balančních a posilovacích pomůcek (softball, overball, Body ball, BOSU, posilovací gumy). Cvičení je zaměřené na odstranění bolesti zad, protažení a posílení problematických svalů a svalových skupin a zlepšení pohyblivosti kloubů.

BODY FORMING

Aerobně vedená lekce kombinující prvky základní choreografie (např. step) s posilováním celého těla s přihlédnutím na problematické partie (stehna, hýždě, břicho). Využívá velmi širokou škálu pomůcek, jednoručních činek, ale také balančních podložek.

BODYFORM circle

Lekce Bodyformingu vedená principem střídání několika stanovišť. Od běžného kruhového tréninku se odlišuje nižší aerobní intenzitou

BOOT CAMP

Intenzivní tréninkový program je fyzickou ale také psychickou výzvou. Cvičí se nejčastěji kruhovou formou v rychlých, krátkých intervalech. Cvičení je mírnější formou tréninkových armádních programů. 

BOSU CORE

Velmi oblíbený systém cvičení určený pro zpevnění svalů celého těla. Základem BOSU cvičení je speciálně vyvinutá nafukovací kopule, kterou používáme jak stranou rovnou, tak vypouklou. Název vznikl jako zkratka pro „both sides up“ tedy v překladu „obě strany nahoru“. Posilujete hlavně střed těla. Nejprve se zahřejete, nastane posilovací a balanční část a poté závěrečný strečink. S sebou: pohodlné oblečení (obuv není nutná).

CORE

Lekce určená pro posílení středu těl. Využívá většinou statické výdrže, cvičí se na podložce anebo s balančními pomůckami od malých tonizačních míčků až po velké fitbaly. Je rozhodně vhodná pro všechny výkonnostní skupiny, nabízí zajímavou alternativu k expresní lekci pevné břicho.

CROSS TRAINING

Tréninkový program, který se zaměřuje na rozvoj všech pohybových schopností. Jde o vysoce intenzivní a všestranný trénink, který využívá zejména funkčních pohybů. Základními pilíři cross trainingu jsou atletika, gymnastika a olympijské vzpírání. S sebou: pohodlné oblečení a obuv s pevnou a stabilní podrážkou.

FIT DANCE

Cardio taneční trénink, velmi vhodná aktivita pro spalování tuků. Pod vedením zkušených lektorů se naučíte základní prvky a kroky latino, hip hopu, rnb, ale také mnohé další.

FLOWIN

Tréninkový systém pocházející ze Švédska, který využívá váhu vašeho těla a plně dokáže nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů.

FUNKČNÍ TRÉNINK

Jedná se o trénink pohybů, ne svalů, vycházející z pohybů běžného života, které jsou specifické širokým rozsahem pohybu, resp. jeho komplexností, a propojením práce více svalových skupin najednou. Základním cvičebním prostředkem je vlastní tělo.

HARD TRAIN  

Náročný trénink aerobního ale často ještě více anaerobního charakteru. Méně cviků, více opakování ve vysokém tempu s minimem přestávek. Lekce vhodná pro kohokoliv, kdo se nebojí pořádně zabrat. 

 

HATHA JOGA

Lekce je tvořená ze tří hlavních částí: práce s dechem (pranajáma), nacvičování jednotlivých pozic (ásan) a relaxace. Hatha jóga má nejblíže k tradiční józe a průběh hodiny je v pomalejším tempu. Lekce je vhodná pro všechny, kteří touží po zklidnění, protažení a posílení těla a také se chtějí alespoň na chvíli oprostit od vnějších vlivů a být „sám se sebou“. Při dlouhodobějším praktikování se budete cítit tělesně i duševně lépe.

H.E.A.T. PROGRAM

H.E.A.T. neboli High Energy Aerobic Training je aerobní cvičení s vysokým energetickým výdejem. Představuje cvičení vycházející z přirozeného lidského pohybu – chůze. Využívá se speciálního běžícího pásu Maxerrunner® . Maxerrunner® je první a jedinečný mechanický běžící pás, který dokáže jednoduchým řízením plynule (což jiné pásy neumí) měnit sklon roviny až do imitace chůze a běhu v samotném horském terénu. S sebou: běžecké boty, kraťasy a funkční triko s krátkým rukávem.

H.E.A.T. CIRCUIT

Kombinace H.E.A.T. a posilování celého těla s pomůckami, ale také s hmotností vlastního těla. Na lekci cvičíme ve třech oddělených cyklech, kdy se střídá chůze na pásu s posilováním mimo něj.

HIIT

Vysoko intenzivní intervalový trénink je účinný nástroj k podpoře růstu svalové hmoty, kardiovaskulárního systému a redukce váhy. Vychází ze střídání maximální a nízké intenzity cvičení.

KRUHOVÝ TRÉNINK

Kruhový trénink je lekce zaměřená na posilování celého těla formou intervalového tréninku. Při lekci se pravidelně střídáte na jednotlivých stanovištích. Cvičení je vhodné pro zlepšení fyzické kondice, rozvoj motivace a vůle, i odreagování. Lekce trvá 55 minut. S sebou: sportovní oblečení a obuv.

MEDITACE

Nejenom fyzický výkon formuje osobnost. Vyzkoušejte jedinečnou lekci pracující s vaší myslí. Uvolněte se a načerpejte energii některou z meditačních technik. Začátečníkům doporučujeme donést s sebou deku.

POWER YOGA

Power joga je cvičení založené na pravidelném opakování základních jógových pozic, které jsou dynamicky řazeny za sebou. Je zaměřena na vyrovnání svalové nerovnováhy, tvarování problémových partií, protažení svalů, uvolnění a relaxaci.

PILATES

Tento cvičební systém vede k posílení a protažení svalů celého těla. Cvičení rozvíjí koordinaci, sílu, rovnováhu, flexibilitu a dýchání. Propracovává zádové, břišní a hýžďové svalstvo – svaly jako základ správného držení těla. Celkově vypracovává dlouhé, štíhlé svaly. Pilates nevyčerpává, spíše dodává energii. Cvičení obnovuje celkovou vitalitu.

PILATES JÓGA

Kombinace pilates, jógy a dechové terapie. Podporuje správné držení těla a pomáhá odbourávat bolesti zad. Zároveň je pilates jóga vhodná na posílení hluboko uložených svalů.

POWER CORE

Intenzivní a jednoduché sekvence cviků na podložce, využívající bosu, overball, tonning balls na zlepšení síly, zpevnění a zformování středu těla ve všech svalových vrstvách.

PUMPING

Posilovací hodina s využitím bosu a nakládacích činek, používají se základní posilovací cviky, díky Bosu se procvičí nejen povrchové svaly, ale i svaly hluboké, velmi účinné na posílení a tvarování celého těla.

ROWING

Veslování na trenažérech nezatěžuje klouby a patří mezi vysoce účinné cvičení zapojující celé tělo. Je vhodné pro všechny věkové kategorie a všechny výkonnostní skupiny. Lekce trvá 50 minut. Jedná se o intervalové, rychlostní a vytrvalostní cvičení, které zahrnuje i rozcvičku a závěrečné protažení. Cvičí se na veslařském trenažeru CONCEPT 2 D s monitorem PM5. Zapojení mnoha svalových skupin a velkých svalů přináší velký energetický výdej, veslováním rozvíjíme kardiovaskulární kondici, aerobní i anaerobní vytrvalost, vitální kapacitu plic. Po několika měsících při tréninku alespoň 2x týdně budu znát první zlepšení kondice, okamžité zlepšení flexibility. Důležitá je správná technika (špatná může vést nejčastěji k bolestem zad v bederní oblasti). S sebou: Sportovní oblečení, obuv, tekutiny, ručník. Další zdroje: Concept2, Indoorrowing

ROWING ABS 

Lekce veslování spojená s posilováním problematických břišních partií.

 

PUMP ROWING  

lekce veslování spojená s posilováním s nakládacími osami Pump.

 

FUNKČNÍ  ROWING  

Veslování na trenažérech kombinované s funkčním tréninkem, u kterého opravdu procvičíte celé tělo.

SM SYSTÉM

Jde o rehabilitační cvičení, které pomáhá odstraňovat bolesti zad, napravovat skoliózy páteře, výhřezy meziobratlové ploténky. Je to výborná prevence proti vzniku onemocnění páteře a celého pohybového aparátu. Na lekci se používá speciální lano a podložka. Cvičení je vhodné pro každého, dokonce i pro těhotné ženy. Lekce trvá 25 minut.

SPINNING PROGRAM

Jde o energeticky účinné skupinové cvičení na stacionárních kolech, které spojuje hudbu, motivaci a představivost do jednoho celku s přesně dávkovaným tréninkem. Tento originální cyklistický program nabízí fyzické a psychické prvky sportovního tréninku lidem každého věku a úrovně zdatnosti. Posilují se hlavně stehna, hýždě a lýtka. Nezatěžuje klouby. S sebou: dres, elastické kalhoty s vložkou a tretry nebo tenisky.

STOTT PILATES

Moderní přístup k původní metodě pilates. Stott pilates klade důraz na techniku provedení jednotlivých cviků a bezpečnost a používá moderní pomůcky (bosu, roller, overbally…). Pocítíte zlepšení síly svalů středu těla a držení těla, zlepšení koordinace či odstranění bolestí v kloubech.

TOTAL BODY training

Intenzivní posilovací lekce s využitím nejrůznějších pomůcek. Klade se důraz na celkové procvičení všech svalových partií. Trénink zvládnou i začátečníci, ale v případě zdravotních potíží je důležité brát ohled na tyto partie. S sebou: pevnou obuv a sportovní oblečení.

VINYASA JOGA

Dynamické plynutí v pozicích v dechu udždžají. Bez spěchu, s naprostým vnořením se do průběhu pohybu se vytváří teplo a lehkost, které se stále rozvíjejí. Během praxe ásan se zpomaluje pohyb v závislosti na dýchání. Člověk zůstává v některých ásanách na vyšší počet dechů, nebo tvoří dynamické sestavy (ne rychlé), které se opakují.

ZDRAVÁ ZÁDA A PEVNÉ BŘICHO

Jedná se o zdravotní cvičení, které napomáhá odstranění svalových dysbalancí, zpevnění a protažení zádových a břišních svalů. Je vhodné pro začátečníky, pokročilé a jakoukoliv věkovou skupinu. Cvičení trvá 55 minut. S sebou: pohodlné sportovní oblečení (cvičí se bez bot).

Ať už si vyberete jakoukoliv lekci, můžete si u nás zapůjčit ručník a vybrat si z naší nabídky nápojů.