Úspěchy klientů Z4Y v redukci hmotnosti a změně životního stylu

Odhodlejte se následovat příklady, které si v našem klubu plní svá přání a sny o ideální postavě. Nečekejte na zázraky s pilulkami na hubnutí a přístroji, které cvičí za vás a vy při tom "hubnete". Na tomto místě vám ukazujeme, že to opravdu lze. Jen se stačí začít trošku snažit. Odměnou je potom dobrá nálada, zdravé sebevědomí a další zdravotní výhody. Další úspěchy našich členů naleznete pod projektem S NÁMI HUBNE BRNO!!!

Zdeněk S.

Věk 39 let, výška 190 cm, člen fitness klubu ZONE4YOU od září 2011.

Zdeňku, letos před prázdninami jsi vyhrál celoklubovou soutěž a zároveň jsi velmi úspěšně zformoval postavu. Jak jsi to dokázal?

Já jsem soutěživý typ, co se týče sportu, a snadno se nechám vyhecovat. A právě ta soutěž přišla v úplně pro mě nejlepší možnou dobu.

Zdeněk S. na konci soutěže

Připomínám, že jsme soutěžili celý červen 2015 v počtu získaných (vysportovaných) bodů v MYZONE, kde se hodnotí nejenom čas cvičení, ale také jeho intenzita. Bavilo tě vést pořadí?

Motivovalo mě to a asi mi to dost pomohlo v tom, čeho jsem chtěl dosáhnout. Navíc MYZONE je úplně úžasný v tom, jak si podle něj může člověk řídit trénink podle předchozích tréninků. Dřív jsem sice hrudní pás normálně používal, ale toto je ještě lepší.

Tys ale "zabral" už v květnu ještě před soutěží. Celkově jsi dokázal během šesti týdnů zhubnout skoro osm kilo tuku. A co víc, nebyla to čistá redukce, zároveň jsi přibral kilo a půl svalů. Gratulujeme.

Díky!

Před...
... a po.

Ivo B.

Věk 37 let, výška 190 cm, člen fitness klubu ZONE4YOU od srpna 2012.

Jaký byl první impuls pro vstup do fitness klubu Z4Y?

Můj první impuls byl pohled na váhu a do zrcadla. Uvědomil jsem si, že jen změnou jídelníčku nedosáhnu požadovaných výsledků.

Redukce Ivo Burian

Proč jsi začal cvičit s osobním trenérem Ing. Petrem Meluzínem?

Rozhodnutí začít cvičit s Petrem padlo v okamžiku, kdy jsem si uvědomil, že se pohybuji stále na jednom místě a neposouvám se nikam dál. Výběr trenéra ovlivnilo doporučení a jeho dosažené výsledky i s jinými klienty.

Jak jsi spokojený se svými dosaženými výsledky?

V současné době jsem nadmíru spokojen, ale ještě mě čeká dlouhá cesta do cíle.

Hmotnost těla: na začátku 108,5 kg, po 12 měsících 95,4 kg

Svalstvo: na začátku 40,7 kg, po 12 měsících 42,2 kg

Tuk: na začátku 36,9 kg, po 12 měsících 21,1 kg

BMI: na začátku 30,1, po 12 měsících 26,4

WHR: na začátku 0,94, po 12 měsících 0,89

Co bylo nejtěžší změnit v životním stylu při cestě za lepší postavou?

Nedá se říct, že by to bylo těžké změnit životní styl, jen si zvyknout na nový režim - jídlo, cvičení, méně lenošení a pravidelnost. Stanovil jsem si priority a cíl a stále se přibližuji.

Jak by jsi zhodnotil spolupráci se svým osobním trenérem?

Petr mě dokázal posunout na jiný level cvičení a dokázal mi, že když se chce, všechno jde. Výsledky, pokud jde o cvičení, jsou perfektní. Nové cviky na TRX mě díky Petrovi začaly bavit a staly se pro mne preferenční.

Celkově se dá říct, že trenér je mnohem rychlejší cesta k cíli. Nutno ovšem dotat... trnitější :-)

Petr T.

Věk 37 let, výška 180 cm, člen fitness klubu ZONE4YOU od února 2011.

Redukce PT

Co bylo, Petře, Tvou motivací pro vstup do fitness klubu Z4Y?

„Mojí hlavní motivací pro vstup do fitness klubu Z4Y bylo především docílit snížení hmotnosti. Také jsem chtěl zlepšit fyzickou kondici a na základě toho se zároveň pokusit o vypracování postavy.“

Kdy a jak jsi se rozhodl pro cvičení s osobním trenérem?

„Pro cvičení s trenérem jsem byl rozhodnut ihned při vstupu do fitness klubu Z4Y. Je pro mě nutné, aby mi někdo odborně poradil, jak při cvičení postupovat, vzhledem k tomu, že jsem nikdy před tím do posilovny nechodil. A dnes, po 4 měsících cvičení, kdy se mi podařilo zhubnout cca 15 kg, vím, že bych to bez dobrých rad svého trenéra Petra Andráška sám nezvládl. Radí mi nejen ve cvičení, ale díky jeho dohledu se mi podařilo i změnit stravovací systém, který u mě nebyl zrovna nejlepší.“

Používáš ke cvičení nějaké výživové suplementy?

„Na základě konzultace se svým trenérem užívám při cvičení REGENER a doma také EGG 100% natural protein.“

Co bys poradil klientům, kteří chtějí také svou hmotnost redukovat a stále se jim to nedaří?

„Především bych jim doporučil, aby se poradili s odborníky – trenérem i výživovým poradcem. Chce to pevnou vůli, začátek je vždy těžký, ale já teď mohu říct, že to jde a člověk se cítí fyzicky i psychicky mnohem lépe nejen kvůli snížení své hmotnosti, ale celkovému fyzickému stavu. Před pár měsíci jsem si nedovedl představit, že bych chodil každý den cvičit. Dnes je vše opačně a já si nedovedu představit, že bych nemohl jít cvičit a za to vděčím našemu klubu, kde je úžasný přístup všech zaměstnanců, jak trenérů, tak i ostatních.“

Redukce InBody PT

Hodnocení tréninku osobním trenérem Petrem Andráškem:

„Při vedení osobních tréninků jsem cvičební jednotku skládal tak, abychom zatížili všechny svalové skupiny a maximalizovali energetický výdej. Již od začátku jsme zároveň s redukcí hmotnosti pracovali na zpevnění postavy a vyrovnání svalových disbalancí zařazením funkčního tréninku. Za tři měsíce se nám podařilo odbourat 10 kg tukové tkáně.

Petr trénoval během tří měsíců minimálně 5x týdně, pokaždé cca 60 minut. Každodenní cvičení rychle přineslo své výsledky a Petrovi pomohlo změnit životní styl - zahrnout pravidelné cvičení do denního života. Kombinoval jak silové cvičení v posilovně pod mým vedením, tak aerobní aktivitu (H.E.A.T. Program), což pomohlo nastartovat metabolismus k odbourávání tuků. Dále jsme upravovali množství a skladbu přijímané stravy, abychom vytvořili potřebný energetický deficit pro „hubnutí z tuků“.

Proto jsme zařadili do diety potravinové suplementy. Konkrétně Carnitindrink pro zvýšení odbourávání tuků, doplněk Regener k regeneraci po cvičení a 100% vaječný protein ke zvýšení příjmu bílkovin. Rád bych touto cestou Petrovi pogratuloval ke splnění jeho cíle, který si na začátku stanovil – zhubnout do začátku léta.“

Helena J.

Věk 27 let, výška 177 cm, člen fitness klubu ZONE4YOU od března 2012.

Co bylo tvou první motivací pro vstup do fitness klubu Z4Y?

Do fitness klubu ZONE4YOU jsem vstoupila hlavně proto, že jsem se rozhodla žít aktivněji a přestat mrhat svým volným časem. Chtěla jsem se dostat do lepší fyzické kondice a také si zformovat postavu.

Proč jsi začala cvičit s osobním trenérem?

Se svou fitness trenérkou Petrou Urbánkovou jsem začala cvičit už na začátku, protože jsem potřebovala, aby mi někdo poradil, jak správně cvičit. Chtěla jsem, aby měla moje snaha nějaké viditelné výsledky, a to bych sama horko těžko zvládala.

Jak jsi spokojená se svými výsledky?

S dosavadními výsledky jsem maximálně spokojená. Za 2 měsíce mého nového aktivního života se mi podařilo shodit téměř 3 kg. Největší radost mi ale udělalo, když se mi díky diagnostice InBody potvrdilo, že to šlo všechno ze zásob tuků. Svalová hmota mi naopak přibývá. To je pro mne důkaz toho, že jsem hubla správně a čas v posilovně netrávím zbytečně. Do posilovny chodím cvičit 3x týdně a většinou k tomu ještě 2x na HEAT. O víkendu za příznivého počasí chodím na kolo. Pohyb už je pro mě droga.

Jak hodnotíš cvičení s trenérkou Petrou?

Cvičení s Petrou hodnotím jako výborné. Nejvíc se mi na jejím přístupu líbí, že se neomezujeme pouze na cviky na strojích. Spíš naopak, u většiny cviků jde o jinou alternativu. Pokaždé mi připraví nový trénink, takže se mám stále na co těšit.

Redukce InBody PT

A co výživa? Je potřeba držet dietu, aby byly výsledky?

Z vlastní zkušenosti můžu říct, že je nutné se v jídle omezit. Své stravovací návyky jsem změnila od základu. Snažím se jíst pravidelně 5x denně, hodně ovoce a zeleniny, žádné tučné věci a úplně jsem ze svého jídelníčku vyškrtla pšeničnou mouku. Vyhýbám se pečivu, těstovinám, sahám pouze po jejich žitných variantách. Když mne přepadne chuť na sladké, dám si 2 čtverečky hořké čokolády s vysokým podílem kakaa.

Lucie D.

Věk 32 let, výška 168 cm, člen fitness klubu ZONE4YOU od srpna 2010.

Co bylo, Lucko, Tvou motivací pro vstup do fitness klubu Z4Y?

Chuť změnit svoji zaběhlou rutinu. Znáte to – práce, domov, spánek, práce, domov, spánek a tak pořád dokola. Navíc v mém případě se domov v podstatě rovná taky práci, jen u toho mívám puštěnou televizi :) Potřebovala jsem prostě něco, co by mi umožnilo z toho „vypadnout“. Navíc musím přiznat, že nepravidelná strava, ale o to pravidelnější návštěvy fast foodů se na mě taky začaly podepisovat.

Fitko Petra OT core

Kdy a jak jsi se rozhodla pro cvičení s osobním trenérem?

To přišlo až později. Prvního půlroku jsem chodila jen na sálové aktivity. A i když jsem se po nich cítila mnohem líp, váha dolů nešla. Během minulosti jsem posilovnu už několikrát zkusila, ale vždy jsem toho zase nechala, nevěděla jsem pořádně, co tam cvičit a hlavně jak. Takže když jsem se rozhodla to zkusit znovu, bylo mi jasné, že to musí být s trenérem.

Používáš ke cvičení nějaké výživové suplementy?

Nejsem moc velký fanda chemie a navíc jsem nikdy nechtěla být samý sval. Ale na základě konzultace s Peťkou užívám po cvičení RECOVERY. Pomáhá mi to zregenerovat svaly po tréninku.

Co bys poradila klientům, kteří chtějí také svou hmotnost redukovat a stále se jim to nedaří?

Určitě zkusit cvičení s trenérem. Já jsem hned po prvním měsíci, věděla, že pro mě je to to pravé. Nejsou to jen cviky na strojích, jak jsem se ze začátku obávala. Peťka mi připravuje tréninky, u kterých se bavím a hlavně je v nich vždycky něco nového. Kila šla dolů a co pro mě bylo a je důležitější, dolů šly moje rozměry. Velikost 36 jsem měla naposledy na VŠ a musím přiznat, že je moc příjemné, mít ji znovu :)

Redukce InBody PT

A samozřejmě je nutné hlídat si jídelníček, vyhýbám se tukům a bílému pečivu. Na druhou stranu drobným hříškům ve formě sladkostí se rozhodně nebráním a když hřeším víc, je tu Z4Y a běhací pás nebo eliptical :)

Hodnocení tréninku Lucčinou osobní trenérkou Petrou Urbánkovou:

Lucka chodí cvičit pravidelně 2x týdně, proto v každém tréninku zatížíme všechny svalové skupiny. Pracujeme hlavně na zpevnění postavy (zadeček, bříško, paže a posílení mezilopatkových svalů), redukce tuku není u Lucky prioritní. Na začátku cvičení aktivujeme core (hluboký stablizační systém) a poté přecházíme na silové cviky. Trénink sestavuji pokaždé jiný. Někdy používáme činky, jindy TRX (závěsný systém) nebo BOSU. Lucka se tréninku nebojí a má radost když vymyslím cvik, u kterého se zapotí.

Konzultujeme spolu také skladbu přijímané stravy, abychom nenabouraly výsledky cvičení. Lucka si musí hlídat hlavně pravidlenost stravy a zvýšený příjem bílkovin. A když ví, že to s jídlem trochu přehnala, příjde na aerobní aktivitu (kolo, chůze do kopce) trvající cca 1 hodinu.

Lucce moc gratuluji k úspěchům a ke spokojenosti se svou postavou.

Zavolejte 733 73 53 73 nebo nám napište!




Označené* položky jsou povinné.
Otevřeno
Pondělí 600 - 2200
Úterý 600 - 2200
Středa 600 - 2200
Čtvrtek 600 - 2200
Pátek 600 - 2100
Sobota 800 - 2100
Neděle 800 - 2200
Jak se k nám dostanete
Mapa

třída Generála Píky 2026/11
613 00 Brno-Černá Pole


Recepce a rezervace: 548 22 10 10
Přihlásit